Sail away with me honey.

Jävla sär blogg... Försökte blogga förut men det gick inte. Blogg.se kan ta sig. Idag tränade jag och Jade i en och en halv timma. Det var förjävla skönt. Efter det drog jag hem och duschade osv, för att sedan gå på arbetsintervju. Det gick bra och det känns som att jag kommer trivas rätt bra på min praktik. Kommer dessutom att vara ledig på måndagar. Hur skönt? Extra lång helg liksom. Annars dåååååå, galet seg dag. Vill bara gå och lägga mig. Min syster och hennes pojkvän har btw kommit nu, woho. Som jag har saknat min syster. Ska passa på att umgås mycket med henne när hon är här. Gulligt. Nu ska jag äta mig fet. Åt ingen lunch så jag håller på att dö. Puss på rumpan

Sexig guzz abo



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: