Rolig brud

Har verkligen ingen lust att blogga, är så himla trött. Berättar om gårdagen senare/imorgon eller så skiter jag bara i det. Vi får se. Ingen bryr sig ändå om vad jag gjorde igår. Hähä. Langar en lista istället. Kyss

Namn: Adispradis.

Piercingar: Öronen + tungan.

Tatueringar: Inga, men vill ha.

Längd: 168-169 är inte helt säker hähä.

Skostorlek: 38.

Hårfärg: Brunett.

Fräknar: Nei.

Motto: Livet är en fest. Haha, nej men jag vet inte.

Kär? Nej det tror jag inte.

Önskar du att du bodde någon annanstans? Ja och nej.

Tycker du att du är attraktiv? Ibland, ibland inte.

Dricker du? Jo tack.

Röker du? Ja, men ska sluta efter sportlovet (!!!)

Vilket schampo använder du? Olika.

Vilken parfym använder du? Olika.

Vad är du rädd för? Ensamhet.

Gillar du att tvätta? Har aldrig i hela mitt liv tvättat.

Gillar du berg- och dalbanor? Ja, det är väl kulT.


Senaste...

Filmen du hyrde? Kommer inte ihåg.

Filmen du köpte? The Holiday tror jag.

Låten du hörde: All over me.

Låten du laddade ner? Kommer inte ihåg.

Personen du ringde? Mamma.

Personen som ringde dig? Pappa. (Hahahaha vilket liv)

TV-program du såg? Brukar inte se på TV.

Person du tänkte på? Din pappa.


Favorit...

Låt: Har många.

Sak att göra: Festa/mysa/umgås.

Sport: Räknas gym?

Dryck:
Vatten/jordgubbssaft/alkohol.

Kläder: Shorts.

Film: För många.

Bil: Range Rover/Ferrari.

Serie: Desperate Housewives.


Har du någonsin...

Gråtit över en pojke? Yez.

Gråtit över en flicka? Nej.

Ljugit för någon?
Ja.

Varit i slagsmål? Oseriöst slagsmål, ja.

Blivit arresterad? Inte vad jag vet.

Träffat någon från internet IRL? Ohja.

Antal...

Gånger du varit kär? Vet inte.

Gånger ditt hjärta brustit? Noll tror jag.

Hjärtan brustet på grund av dig? 1 gång, vad jag vet.

Tjejer du kysst? Haha, räknar inte... Hihi.

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Några stycken.

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Ingen aning.

Senaste...

Boken du läste? The Godfather.

Personen du fick e-mail av? Säkert Facebook, brukar inte kolla min mail.

Personen du fick brev av? Typ banken eller Tele2, haha.

Personen du fick sms av? Har inte kollat min mobil på några timmar så jag vet inte.

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Oj, det var ett tag sen..

Saken du köpte? Mat (?)

 


Vad har du gjort idag?
Träffat vänner.

Brukar du svära mycket? Finns nog ingen som svär mer än vad jag gör.

När stiger du upp på morgonen? Olika.

Vad har du på dig? Hotpants och en tjocktröja.

Vad ska du göra ikväll? Mysa.

Vad är du allergisk mot? Röda äpplen.

Var har du ont? Just nu har jag inte ont nånstans. Ovanligt...

Använder du hårspray? Ytterst sällan.

Kan du stå på händer? Ja.

Håkan Hellström eller The Ark? Håkan i mitt hjärta.

Salt eller socker? Socker.

Gillar du ketchup? Ja.

Är du glad nu? Hyfsat.

Var du glad igår? Sådär.

Vad dansar du till? Musik?

Stockholm är... ? Lite smått wb, men annars bästa staden evAAAh.

Göteborg är... ?
Fisk & Glenn.

Kan du sjunga? Bara till vissa låtar.

Spaghetti eller makaroner? Fettucini (färsk pasta hehe)

Land du vill besöka? Det är en lista för sig.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: