Paraknas

Jävla skit. Jag behöver verkligen pengar. Måste köpa nya kläder, skor, smycken m.m. Måste till frisören. Måste boka resor. M-å-s-t-e ha pengar. Då menar jag feta pengar. Varför ska det vara så jävla svårt att få jobb? Eller det är klart att det är svårt när man är under 18... Men ändå. Kan inte sommarjobba heller för jag ska vara borta hela sommaren. Jävla skit. ÅÅÅH. Jag vill ha en ny jacka. Räknade precis ut att jag har 13 st "vårjackor". Ändå så behöver jag en ny. Va?? Jag tröttnar så fort... Jobbigt läge. Vet inte om jag skrev om att jag och Lina prövade kläder förut och att jag hittade massa plagg som jag ville ha? I alla fall så dör jag. Vill ha, vill ha, vill ha. Jag måste ha. Får panik, panik, panik.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: