Mamma fick en son som är krigare i grunden.

Ska egentligen sova nu för jag är förjävla trött, men jag tänkte göra ett inlägg först hihi. Min morgon var den värsta någonsin... Missade bussen för att den var en minut för tidig, så jag gick till en annan hållplats för att ta en annan buss, där det inte står när bussen ska komma. Jag väntar i cirka 10 minuter, sen kommer jag på att jag har glömt ett mycket viktigt papper hemma och måste gå tillbaka. Jag går hem, hämtar pappret, och när jag äntligen ska iväg till skolan så missar jag bussen, IGEN. Fan vad arg jag vart då. Ofta jag ens pallade gå då? Hade redan missat 20 minuter av lektionen liksom... Nej men är man krigare så är man. Efter första lektionen gick vi och käkade på Il Piatto, yummie. Efter maten drog vi och solade i Hornstull. Vi missade svenskan hehe men vi hann till engelskan. Ganska ovärt, då datorerna ändå inte funkade. Men det var chill. Sen hade vi kommunikation och då såg vi på en film vid namn "lord of the flies". Vi såg inte klart på den men fyfan vilken hemsk film. Usch. Efter skolan gjorde jag inget särskilt. Skit onödig dag. Imorgon ska jag på en "arbetsintervju" inför min APU. Asskönt då jag slipper gå på första lektionen, hihi. Imorgon kommer min syster och hälsar på också, har saknat henne så himla mycket. Vi ses ju typ aldrig eftersom att hon bor i Berlin. Hon ska bara stanna i några dagar, men ändå. Omg vad långt det blev. Ingen pallar läsa men jajajjajajajjjaja pusshej ska inte skriva mer.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: