Lördag

Hey bloggggis. Vaknade för ungefär en timma sen. Åt precis värsta frukosten, yummie. Min fredagskväll blev totalt failad. Vi skulle egentligen ha dragit på fest men allt sket sig, vet inte riktigt varför. Jaja. Om jag inte dricker ikväll så har jag inte druckit på två helger. Hur duktigt? Jag som brukar dricka varje helg. Fast jag tror dock att jag kommer dricka ikväll. Men inte mycket, det vill jag inte. Älskar att jag knappt är sugen längre? Så jävla skönt. Jag blivit så konstig... Är inte mig själv längre. Vet inte vad som händer men jag känner mig verkligen inte som mig själv. Blir nästan lite rädd. Jag vill inte vara någon jag inte är. Tror att det beror på att ingenting går särskilt bra just nu. Vet inte vad det beror på heller. Mår bara allmänt dåligt. Orkar inte..... Det är ju nu man brukar må bra? Det är ju för fan vår?! Snart sommar... Jag vill börja träna igen. Omg. Har inte tränat på typ en månad nu? Det är inte okej. Jag måste träna, annars mår jag inte bra. Men jag vill inte träna själv, och Jade har sitt gymkort hos sin mamma och hon kan tydligen inte hämta det. Blö. Ska väl börja träna själv. Nejjjjjjjjj ååååååångest........ Det är ju snart sommar man måste ju träna sönder nu fuckkkkkkkkkkkkkkkk stressssssssssssssssssssss hade inte tänkt på det. Ska ta en dusch nu. Det behövs. Fan vad trött jag är. Jävla mongoinlägg. Puss på alla som orkar läsa




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: