Life is short and so is your dick

Jag jobbade igår då. Trevligt var det, höll humöret uppe hela kvällen. Dansade lite nere i Rangus sen gick jag upp, då stod Isabella och Babak där. Isabella hade precis kommit och Babak hade varit där ett tag och hållt mig sällskap medan Mille (som jag jobbade med i garderoben) hade mens. Han var allmänt bitter.
Isabella och jag går hem från Snaps och FÖRST kommer det fram en kille och frågar: Vart ska ni? Och eftersom att jag och Issa är så snälla och utåtriktade så svarar vi glatt att vi ska hem, och då stod han och pratade och frågade vad vi har gjort, hans kompisar kom fram också och var med i samtalet, medan jag försökte bli av med honom. Snällt. Sen sa vi hej då.
Sen kommer det en Bring bil (för er som inte vet vad det är så är det en grön postbil typ) som frågar om vi vill ha taxi. WTF?! Jag skriker hej då till dom så dom åker iväg.
Sen när vi äntligen kommit till Donken och står i kön och pratar om vad vi ska äta så kommer en kille fram och säger: Annars då? Vi skrattar så mycket så vi vet inte vart vi ska ta vägen (roligare irl) och börjar prata med honom. Sen står vi i kassan och beställer det vi ska ha och då kommer hans kompis fram och säger: Tyckte ni om upplevelsen? Han sa även att jag verkade tillbakadragen. Fattade nada. Men det var säkert tummen upp på det.
Sen satte sig dom bredvid oss ett tag sen drog vi hem.
Vilken novell. Ingen kommer palla läsa. HAHA stackars mig, vem bryr sig!
Tumblr_lh2nmfrq5u1qcq6gto1_500_large
Bildbrist!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: