Hur högt ska jag skrika varje gång jag vill bli hörd?

Nämn något som gjorde dig glad igår: Babak
Vad gjorde du kl 08 imorse: Klockan har inte hunnit bli åtta, men förra gången sov jag.

Vad gjorde du för 15 min sedan: Spelade något spel och dunkar musik

Det sista du sa högt: Vet inte

Det senaste någon sa till dig: Sa irl.. "Har du sett mina gråa mjukisbyxor"

Vad har du druckit idag: Cola

Vad var det senaste du åt: Godis

Vad var det senaste du köpte: Oj, typ Big Toast.

Vad är det för färg på din ytterdörr: Mörkbrunt trä typ

Vad är det för väder hos dig nu: ganska klart

Godaste glassmaken: Magnum Gold. MMMM!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Hahaha! Nej

Sover du tungt: Sällan.

Drömmer du mardrömmar: Oftast

Trivs du med ditt jobb: Ja, det ena mer än det andra

Favoritklädsel: Klänning med bruna ben!

Favoritlåt just nu: Vet inte.

Vad ser du om du tittar till höger: En garderob

Vad gör dig glad just nu: Inget speciellt

Vad ska du göra härnäst: Klä på mig

Höger eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: Neutral

Favoritgodis: Melonisar
Sommarplaner: Finland, road trip, Malmö, du får ta mig vart du vill!
Hur många kuddar sover du med: 4

Spelar du något instrument: Piano, var rätt så grym när jag var yngre

Morgon eller nattmänniska: Carpe noctum!
Är du kittlig: Hehe, aa

Snarkar du: Japp!

Stjärntecken: Skorpion, som förövrig står för Sex och Död

Äckligaste insekten: Alla!

Längtar du mest efter just nu: Sommar!!!
Lite bilder! Enjoy!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: