TPL

Satan vilken lång dag. Skola från 8 till 5. Usch. Hade i och för sig en lång lunchrast men ändå. Började med idrott, skit kul lektion. Kom typ 20 min försent men jag ba hängde på liksom. Vi dansade. Hiphop. Det var sjukt kul. Sedan drog vi och köpte mat, för att sedan åka till Rana där vi shejkade loss. Haha jag dör, Rana kan verkligen dansa. Helt sjukt. Efter det så fixade Rana lösögonfransar på Angelica. Blev skit snyggt! Fransarna ser verkligen helt naturliga ut. Sista lektionen var helt fucked. Alla hade typ psykos, vet inte varför. Fredagar är så långa om man går i klass FÖ10B på Jensen Södra. Japp. Mycket jobbigt. Efter skolan så drog vi och solade. Herrejävlar. Jag blev så brun. Man fick gratis solkräm där så... Man blir verkligen 100 ggr brunare med den där krämen. Galet niz. Nu har jag beslutsångest eftersom att jag inte vet om jag ska ut ikväll eller inte. Andra vill att jag ska ut, men jag vet fan inte om jag pallar. Jag är så seg & trött efter den här långa dagen. Tror det blir hemmakväll med mamma bara. Ska ändå ut imorgon. Ja, jag stannar fan hemma. Älskar att prata med mig själv. Nu skriver jag i och för sig, men ändå. Fan vilken härlig bok jag har skrivit. Hyfsat lång.


Pimp man eråååh



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: