Förbannat arg

Ja, jag är förbannat arg. Blä. Kom precis hem från skolan & nu väntar jag på att Lina ska komma hit så att vi kan gå och käka på Pizza Hut. Jag åt ingen lunch idag så är svinhungrig. Vet inte varför men jag var inte hungrig, och sen när klockan var 3 (då går vårat matkort ut) så började jag bli hungrig.... Ville inte lägga ner egna pengar på mat liksom. Hatar att lägga ner pengar på mat. Nu äter jag på nåt torrt jävla bröd/kex. Smakar skit, men vad ska man göra. Är på dåligt humör eftersom att jag och Rana köpte ett cigg paket, och vi hann bara röka 2 cigg var innan det försvann... Antingen så har någon snott det, eller så har jag tappat det. Känns som att någon i vår klass har tagit det, men det hoppas jag verkligen inte. Man ska ju för fan kunna lita på sina klasskompisar. Skit. Lina kommer i alla fall med ett nytt paket till mig snart så det är bra. Ska fortsätta sura nu. Hei



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: