Booooring.

Nämn något som gjorde dig glad igår: Lina hihi.

Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov.

Vad gjorde du för 15 min sedan: Kollade på ett mobbat YT-klipp.

Det sista du sa högt: Vet inte, har skrattat i typ en timma haha.

Det senaste någon sa till dig: "Darling, är du inte trött?" - Mamma. Haha.

Vad har du druckit idag: Cider, vin, vatten, te, cola, mjölk. Kör ba.

Vad var det senaste du åt: Nachos hehe.

Vad var det senaste du köpte: Mat...

Vad är det för färg på din ytterdörr: Mörkbrunt trä typ.

Vad är det för väder hos dig nu: Vet inte, orkar inte kolla ut.

Godaste glassmaken: Piggelin.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja.

Sover du tungt: Sällan.

Drömmer du mardrömmar: Det händer.

Trivs du med ditt jobb: Jobbar inte. Men snart så!

Favoritklädsel: Typ bikini?

Favoritlåt just nu: Vet inte.

Vad ser du om du tittar till höger: Ett bord som är täckt utav massa Vitamin Well flaskor och lite annat smått & gott.

Vad gör dig glad just nu: Min säng.

Vad ska du göra härnäst: Sova.

Höger eller vänsterhänt: Höger fo shizzle.

Humör just nu: Trött som fan.

Favoritgodis: Melonisar. Så jävla goda.

Sommarplaner: New York, Magaluf, Berlin, Visby. Kött.

Hur många kuddar sover du med: Två, men föredrar 3.

Spelar du något instrument: Piano och gitarr. Är inte pro men kan spela liksz.

Morgon eller nattmänniska: Natt fifan.

Är du kittlig: Haha jag är så trött. Läste "Är du kattig?" HAHA. Ja, jag är väldigt kittlig. (Och kattig också för den delen ;)) haha torr_brud........

Snarkar du: Hur fan ska jag veta det?

Stjärntecken: Våg.

Äckligaste insekten: Kackerlacka? Eller nej, silverfisk. Åh jag ryser fyfanfyfan.

Längtar du mest efter just nu: Sommarhelvetet.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: