Äckeldag

Dålig dag idag. Har varit på allmänt dåligt humör bara. Beror nog mest på att jag inte hann tvätta mitt hår och var tvungen att gå runt med fett hår i en knut. Det är det värsta jag vet. Låter lite ytligt men ja, hela min dag förstörs om jag inte känner mig trygg med håret/sminket/kläderna. Jajaja. Färgade Ranas utväxt på morgonen, sen åt vi värsta deluxe frukosten haha. Senare kom Alma dit också, och vi tog det lugnt ba. Missade första lektionen men det var ändå en onödig lektion. Sen var det kaos på andra lektionen. Ingen fattade nånting och vår lärare är dum i huvudet. Jag ska till biträdande rektorn så fort jag ser honom. Hon ska bort. Tredje lektionen hade vi prov på. Gick åt helvete. Japp. Dålig dag helt enkelt. Fy fan vilken osammanhängande och konstig text, men jag är trött och som sagt på dåligt humör så jag orkar inte bry mig. Bjuder på två bilder som togs med Almas kamera idag. Fy fan vilka fula bilder som togs. De här två var i alla fall de normalaste. Vem fan bryr sig. Tack och hej.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: