Speedad, hype, övertaggad osv.

Rubriken säger allt. Åhhhhhhh, dör!!! Ikväll blir det fest med militärtema, awesome! Lägger upp bild på min outfit senare. Fyfan vad jag är taggad, helt sjukt. Festen ska vara i ett hus med 4 våningar och bassystem i både väggar och tak, hur nice? Det var fan längesen jag var på en riktig fest. Har bara chillat på senaste tiden, hehe. Jag dörrrrr. Jag är så hype så jag vet inte vad jag ska skriva... Jag och Lina la oss runt 12-tiden igår, men jag somnade såklart inte förrän kanske 1-2? Vaknade runt 9-10 då Lina skulle upp och jag är ovanligt pigg...? Hm. I och för sig så har jag ju sovit typ 6-7 timmar men ändå. jkfskjaskakafka.faöflafaölaö skriver sen pussochkramhejdå



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: