I'm addicted to wasting time

Igår var najs! skolavslutning och jag såg ut som en prinsessa. Är hos Babak så kan inte ladda upp bilderna. Fick lite blommor och folk var helt hej då på kvällen. Det var en speciell kväll. HAHA! Orkar inte! Måste även skriva att det var en person som kom fram och frågade mig om jag var Pascals dotter från INGENSTAN! Sjukt läskigt. HAHA! YÄÄ! Jag är ö kändis! WOOP! HAHAHA! Jag är lite sådär smått trött eftersom att jag inte fått så mycket sömn inatt! WOOP!
Sitter som sagt hos Babak som ska ha studentmottagning idag. Vi ska äta oss tjocka och glada. Fick även en skateboard av pappsen med lite tillbehöv, som t.ex en hjälm som KOMMER att behövas, lite knäskydd och massa andra roliga saker. YÄYÄ! Pappa älskar mig.
Nu ska jag spela lite musik utan mixerbord. Ska se hur det går!


Sanna och jag från igår kväll.

- If people are trying to bring you down it only means that you are above them.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: