Hemskt mycket hej.

Ojjjj, det var ett tag sen jag bloggade. Glömde bort bloggen helt enkelt. Nu har jag iallafall fått min kamera så nu kommer jag ta maaaassa bilder och lägga upp här. Näääz. Det blev dock ingen systemis eftersom att de är så klumpiga hehe, pallar ej. Jag är så slarvig och sååå, så vågar inte riktigt ha en systemkamera. Det blev en kompakt tror jag. Eller jag vet inte riktigt vad det är om jag ska vara helt ärlig, men det ser ut som en systemis och den tar jävligt bra bilder för att inte vara en systemis. Bra förklaring (Y)... Tog lite "test-bilder" igår men vet inte hur man lägger in dem på datan så får göra det sen hehe. Sommarlovet började iallafall asbra. Efter avslutningen chillade vi runt lite och senare på kvällen åkte vi till Djurgården där det var lite folk från vår klass. Senare rullade halva ettorna in haha. Lina, Sanna, Jade och Rana drog vidare till Christina i Tullinge som hade fest. Jag och Wilda stannade kvar på Djurgården eftersom att vi tyckte att det var så mysigt där hihi. Kvällen slutade sådär... Jag blev arg för ingenting, blandade vanilj-smirnoff i min breezer och fick en käftsmäll av Hanna. Haha... Det där med att blanda ner vodka i en cider var ju inte särskilt smart. 2/3 av min cider bestod av vodka. Sedan fick jag för mig att shotta också... Fyfan. Nej, nästa gång ska jag ta det lite lugnare. Händer idagrååå? Ska börja med att cleana upp mitt rum lite, ser förjävligt ut. Hatar när det inte är städat, uäääääk. Snart kommer Rana hit också, för att hämta lite saker som hon lämnade här förut. Senare ska jag nog fika med Marina, Julia och Christopher, gulligt. Ikväll vill jag göra något kul. Jag vill göra stan osäker. Mjooo...


Sådär ser kameran ut. Japp.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: