Fredag it is.

Heyyyyyyyy. Har inte haft någon ork/tid till att blogga. Det är sommarlov, hallå? Iförrigår hade Kärrtorp avslutning på apberget, mysigt vare. Träffade massa gamla klasskamrater vilket var nääz. Igår hände ingenting speciellt och det kommer inte hända något speciellt idag heller då jag ska jobba imorgon. Snart ska jag och Jade gå och träna, undrar hur det kommer gå... Vi har inte tränat på drygt 1 månad(?) Herrrrrrrremin. Jag mår inte alls bra, spydde precis utan någon anledning, wtf? Jag skyller på pannkakorna som jag åt imorse. Uäääääääk. Mår fortfarande illa... Försökte äta lite bröd och det gick väl helt okej, men mer kan jag inte få i mig. Får ta det lugnt på gymmet... Nu orkar jag inte skriva mer, herråp.
Söt_kyckling-tjej_f12



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: