Ång-häst.

Jag som inte skulle göra något särskilt i fredags... Drog hem till Jennifer och sedan till Aspudden på något krök. Kom hem runt 2, orkade inte jobba på lördagen, sjukanmälde mig, duktigt. Not. Ång-häst. Aja. På lördagen blev det utgång igen. Krökade hemma hos Adina, skulle dra vidare men det blev inte så så vi var hos Adina ett tag och sedan drog jag hem. Idag har jag inte gjort ett jävla piss, sov till klockan 2 typ. Äckligt skönt. Brukar alltid gå upp runt 10-11. På tal om ingenting, vad fan är det för fel på vädret? Man blir ju galen. Det är ju förfan snart Juli?! Inte ok. Hade tänkt kolla GG nu men nej det går inte, har glömt bort vilken episod jag  var på... Jävla skit. Orkar inte, ska sova eller något. Herråp.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: