Dator ångest kris!!

Okej. Min dator hade ett problem innan jag formaterade den. DET HAR FAN INTE FÖRSVUNNIT! Det är kanske processorn men då tyckte pappa att man skulle kunna köpa en helt ny dator, eftersom att man måste byta ut hela hårdvaran på datorjäveln. Då kom pappa på en bra idé. Jag vill ha en smal dator som inte är mac... Då föreslog pappa den nya Samsung NP900X3A. Klicka här för att se mer! JAG VILL HA DEN! Men den är fan svin dyr. Ånghézt! Det står att den är typ lika liten som Macs nya dator som är världens minidator och sjukt lätt. ÅÅÅH! Vill ha, vill ha, vill ha! Jaja. Nu ska jag gå vidare... Sitta och leta efter någon annan jävla dator. Eller så får jag leva med min cp dator och bygga upp en egen jävla process. CP!
Något har hänt med blogg.se för man har inte kunnat publicera något, så vi testar nu! YÄYÄ!

- Kiss me, stupid.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: