Hello sunshine!

Vad glad jag blir när Adis blev nöjd med designen!
Jag har haft en fullspeckad dag igår. Jag och Jane var som sagt ute och shoppade. Införskaffade ett smycke, klänning och shorts! Jane köpte lite mer. Sen kunde vi inte undgå att köpa en varsin "Suprise Bag" från Glitter för 50kr. Det var faktiskt fina grejer man fick! Älskar dom!
Vi bestämde oss sen för att kolla på skräckis, vi köpte Poppisar och hyrde en film (jag älskar att hyra filmer!) som heter Ghotika. Sjukt bra film. Knarkade den förut för länge sen! LOVE!
Vi var sen på ett till hemligt updrag och efter det drog vi till Snaps och dansade! WOOP!
Vaknade nyss, WOOP!
Sammanfattat om dagen i bild:
Den nya klänningen!

JANE!

Jane och jag!

Filmisen!
- Okey, if we get caught - Here's the story...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: