Update från New york!

Hello darlings! Hann inte göra ett inlägg innan jag åkte, buhu... Nu har vi iallafall fixat internet i vår lägenhet, hehe. Jag är kär i denna stad, helt seriöst. New York är himmelskt. Alla butiker, alla skyhöga skrapor, alla män som springer runt Central Park i bar överkropp, alla kostymnissar, alla trevliga människor......... DÖR. Så jävla perfekt. Det är dock liiite för varmt men jag ska inte klaga. Hörde att det regnar i Stockholm? Mahaha, tråkigt. Igår gick vi runt hela Central Park och Fifth Avenue. Vi gick i typ 5 timmar om inte mer, så alla är helt döda idag haha. Jag har fått ont i ryggen och mina fötter är helt svullna, men det är värt. Juste, när vi drog till Apple Store på Fifth Avenue igår så passade jag på att fråga om min iPhone eftersom att min skärm var helt sprucken och kameran lite halvt sönder. De sa att de kunde byta ut min gamla mot en helt ny. GRATIS. Hur snälla?! Det kostar egentligen 200 dollar att få en ny. Fy satan vad glad jag blev. Kunde inte sluta le efter det, hehe... Har fått en stalker också, herregud... Hahahaha jag dör! Igår när vi´gick runt på Fifth Av så följde en kille efter mig i varenda butik. Det började i en bokaffär där han följde efter mig inuti affären och kollade på mig hela tiden, han försökte vara diskret men misslyckades ganska rejält. Efter den butiken gick han efter oss till nästa butik, väntade utanför butiken tills jag skulle komma ut, och sedan följde han efter mig till nästa och gjorde samma sak. När jag kommer ut från Urban Outfitters, som jag då var inne på, så frågar han mig vad klockan är och jag visar min mobil. Tyckte han var extremt dum eftersom att jag fattade att han ville något annat och fråga vad klockan var bara för att kunna börja prata med mig. Iallafall, han fortsatte prata med mig om random saker och sen frågade han vad jag heter på Facebook och skrev upp mitt namn på mobilen.. Sen lät han mig äntligen vara. Efter en stund ser jag att han har skickat en friend request på Fejjan. Lugn? Fan vilken störd snubbe. Okej om han var snygg, men han var typ bara lite småsöt och såg för liten ut. Nej tack. Ser jag honom igen kommer jag fan springa för livet. Nej nu ska vi ner och handla lite frukost. Idag ska vi nog bara ta det lugnt eftersom att vi är helt slutkörda efter igår, hehe. Har ju fixat internet så kommer kunna uppdatera rätt så ofta, I guess. :) Har inga bilder på datorn just nu men kanske hinner lägga in några lite senare! Xoxo aDa_PrAdA.


Sofia - Mode, foto & personligt
PUBLICERAT: 2011-07-18, 06:59:13 | URL: http://smnmode.blogg.se/

godmorgon :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: