Lite frågor sådära på morgonkvisten

Vad gjorde du kl 08 imorse: För elva minuter sen... Jag satt presic där jag sitter nu och gör exakt ingenting.
Vad gjorde du för 15 min sedan: Pillade mig i naveln.
Det sista du sa högt: Aj som i helvete.
Det senaste någon sa till dig: Ha det så bra nu.
Vad har du druckit idag: Kaffe
Vad var det senaste du åt: Tosca snäcka.
Vad var det senaste du köpte: Hemliz.
Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun
Vad är det för väder hos dig nu: Molnigt tror jag.
Godaste pinnglassen: MAGNUM
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Absolut inte
Sover du tungt: Ja!
Drömmer du mardrömmar: Ibland
Trivs du med ditt jobb: Jodå!
Favoritklädsel: Naken
Favoritlåt just nu: Många
Vad ser du om du tittar till höger: Massvis av suffs
Vad gör dig glad just nu: Mitt kaffe
Vad ska du göra härnäst: Sova
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Trött
Favoritgodis: Choklad
Kläder just nu: Jeans, tröja, underkläder
Sommarplaner: Bodrum, Malmö, festa och bada
Hur många kuddar sover du med: 4286475 st
Spelar du något instrument: Ibland
Morgon eller nattmänniska: NATTMÄNNISKA BIG TIME!
Är du kittlig: Ibland
Snarkar du: Jag sover visserligen med mig varje natt, men vi brukar sova samtidigt och om jag snarkar så har det aldrig stört mig
Stjärntecken: Skorpion
Äckligaste insekten: Spindlar och fästingar
Längtar du mest efter just nu: Att jag ska sova
- I like big buts and I can not lie!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: