I'm not wierd, I'm limited edition

Hello bloggen! Första inlägget från min nya, coola dator! Så jävla bra så jag dööööör!
Har haft sjukt kul idag på jobbet. Är på grymt bra humör! Löv it! Lite trött dock, men det går över om ca. elva timmar då jag vaknat. Hihi.
Världens bästa Ada och Lina kom och överraskade mig idag precis innan jag skulle jobba. Sötnosisar! Har saknat Ada så mycket, för vissa av er som inte visste så hade hon lämnat mig för ett annat land, FETT länge!
Imorgon har jag inga speciella planer. Ska hem till syster-yster och gå igenom några grejer, jag ska nämligen bo hos henne från måndag-onsdag eftersom att hon åker till Gotland och någon måste ta hand om katten. Sen ska vi sällskapa till jobbet för vi båda börjar samtidigt.
Fick också en snabb lektion av DJ Håkan idag om hur man ska spela för ett bättre resultat. Lärorikt! Han är sjukt duktig enligt mig!
Nej nu ska jag läsa lite skvaller och sen lägga mig...
MIN DATOR ÄR SJUKT JÄVLA SNABB SÅ JAG HINNER INTE ENS MED SJÄLV!

- Everything'll be okey in the end. If it's not okey, it's not the end.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: