Hey bitch, enjoy!

Nu sitter jag med den här datorn som jag ska låna tills vidare. Jag vet nu vilken dator jag ska be om från pappa. Men den kommer att komma ut i höst. Vill också gå och kolla lite på den, känna lite på den och sånt innan jag valt den! Känns så ovant att sitta med den här datorn nu... Blöh. Saknar min älskling ju... Plus att det är massa skit på den här datorn jag bara vill ta bort! Skräp överallt. Nej... Funderar på att ta tillbaka min gamla nu. Klarar inte av att det är saker som inte är mitt på den här datorn. Ångest! Plus att alla grejer jag behöver och vill ha finns inte på den här datorn... NEJ! FAN VILKEN ÅNGEST! Åh jag vill så gärna att min ska funka... Min lilla bebis. Nej usch. Nu ska jag kolla film på MIN ANDRA dator, eller så ska jag läsa skvaller... Hmmm...
Puss!
- I rather be hated for who I am, than loved by who I'm not.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: