Det vilda livet.....

Tbx…… Det händer saker med tjejernas omgivning. När jag första gången skrev här så var dom tre stycket tjejer som sprang åt alla håll. Sedan kom verkligheten, misstagen och allt annat som värdens bästa tjejer måste gå igenom. Då blev man raskt två tjejer. Jag kan inte skryta med att jag vet hela sanningen, men jag tror nog att man skall titta på bägge sidorna av myntet innan man dömer. Sedan är jag helt övertygat att det är som vanligt i en tjejs liv när saker går åt pipan, DET ÄR EN KILLE MED I SPELET.   :-)

Nu har tjejerna haft en ganska sjön sommar, rest runt en hel del. Noteringarna i bloggen är ju inte helt ok tycker jag som är ett eller annat år mer än sin dotter. Varför skall allting vara så förbannat tråkigt, livlöst eller varmt…..

Man får det inte roligare än vad man gör det till. Tycker man inte om värme, då åker man inte till värmen. Tycker man inte om modern konst, vad gör man då i ett museum med BARA modern konst.

Men man skall inte ta död på allt, man skall betänka att dom vet och kan allt, dom har ju minst levt ett helt liv i sus och dus. Vad kan föräldrar….. som inte dom kan.

Återkommer…… ;-)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: