Dag 11.

Hello bloggie. Ligger på en puff i vår lägenhet och chillar. Har en fläkt rakt upp i fejjan men lökar ändå ihjäl. Så jävla trött på värmen. Vill hem till regniga Stockholm... Min mamma och moster är ute och utforskar staden medan jag och min kusin ligger hemma och dör lite. Idag vet jag fan vad vi ska göra. Vi har redan gjort allt vi vill göra... Eller imorgon och på tisdag ska vi shoppa, men om man bortser från det så är vi färdiga med New York. Åker på torsdag och kommer hem på fredag (tiderna är ju annorlunda). 5 days left. Woho. Har faktiskt en enorm hemlängtan... Saknar alla mina underbara vänner. Buhu. Nu ska jag läsa "Elsas värld" som förövrigt är en extremt konstig bok. Jag tycker inte om Sofi Fahrman. Har aldrig gjort, kommer aldrig att göra. Aja. TTYL.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: