WHOOP WHOOP

Pallade inte städa. Kollade istället efter utlandsresor med Lina. Fy fan vad gött. Tror det blir något i sommar. Troligtvis Magaluf, men vi får se. Jag är så jävla taggad. Vi tänkte dra med oss lite folk så om någon vill hänga på är det bara att hojta till. Ju fler man åker, desto roligare. Nu ligger jag i min säng och deppar för att det är vinter och för att jag vill ha sol & värme. Kul liv. Ska nog börja städa snart hehe. Måste. Jag håller på att fundera över vad jag ska köpa i New York... Ska ju dit i 2-3 veckor i sommar. Fan vad jag ska shoppa. Ska köpa flera par nya Converse hehe, de är ju så sjukt billiga där. Victoria's Secret underkläder & produkter i mängder. Åhåh. Och kläder. Fan så mycket kläder jag ska köpa. Fett niz. Tagga till. Aya, nu ska jag städa.






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: