We're having big fun

Känns som att jag borde skaffa en egen blogg då det typ bara är jag som bloggar på den här bloggen...? Haha. Vakna vid 2 ungefär. Som vanligt dårå. Har bara degat sen dess. Ganska skönt. Ska upp och fixa mig nu, är trött på att ligga i sängen och dö. Ikväll ska jag vara med Lina och kanske några andra (?) som vi tydligen ska fixa in på fest. Haha. Ska antagligen sova hos Lina, myspys. Mamma bad mig att laga middag ikväll. Undrar hur det kommer gå. Vet inte ens vad jag ska laga haha? Det enda jag vet att jag kan laga är typ steka köttbullar och koka makaroner hahaha. Räkor är jag också bra på, hehe. Och pannkakor... Nej men det kommer säkert gå bra. Nej nu ska jag upp ur min sköna säng. Heipa


Anonym
PUBLICERAT: 2011-01-07, 16:46:39

BRA PÅ RÄKOR, HAHAHAHAHAH DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR <3 DET ÄR BARA ATT SKALA VÄL?!? AHHAHAHA, ska äta räksallad idag bara så du vet btw



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: