Beauty is the promise of happiness

Jobbade i garderoben på Snaps igår men det var knappt något folk, vad fan hände?
Vaknade för kanske en timma sen och började läsa mina skvallertidningar och bestämt mig för att jag MÅSTE köpa! Hårserum från Schwarzkopf, intressant. Ska tydligen vara jättebra för topparna, så varför inte?
Fixar lite musik till sommaren. Det är niz!
Snodde Eddies mössa igår, Christin och jag krigar verkligen för dom där Vilda Vilde mössorna, och dom är mysigare när dom inte är ens egens. Så nu kommer jag ha den till onsdag minst! Tror jag... Det återstår att se!
Nu ska jag fortsätta läsa mina skvallertidningar, och jag måste hitta en shoppingkompis, JAG BEHÖVER NYA JEANS! Mina höfter är för stora. HJÄLP! Jag börjar bli fet, stackars mig!
Ju mer man älskar någon, desto farligare blir det för man är ju så totalt utlämnad och sårbar. Kärleken är farlig för den kan ta slut.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: