Suspense is worse than disappointment

Palla vara brud, har hört så jävla mycket om att jag är så duktig och mogen, eget ansvar. Varför kunde inte jag bara lugna ner mig och varit omogen lite till istället? Jävla hormoner som går upp och ner. Jag vill vara liten igen, då existerade inte skitsnack, kärlek var en puss på kinden och pappa var bästa killen i världen. Höjden av smärta var när barbiedockan tappat benet, värsta gråten var när man ramlat och skrapat upp knät och största rädslan var monstret under sängen. Nu när man är äldre är skitsnack vardagsprat, man pussar alla på kinden och kärlek är svårare. Ibland känner man att mamma är värsta fienden på jorden och höjden av smärta är när man förlorat någon som betyder väldigt mycket, den värsta gråten är när en vän plötsligt sviker en, och den största rädslan att förlora den man älskar...
Jag vill ha någon som betyder allt för mig igen, för dagar som denna vill jag bara krypa ner under täcket och bara mysa med någon man älskar. Nu är jag bara trött, så ska nog sova innan jag blir för filosofisk och utskrattad.
FML!
Jag och mamma.


Ada
PUBLICERAT: 2011-01-26, 07:23:05 | URL: http://letthegoodtimesroll.blogg.se/

ÅÅÅHHHHHH MIN LILLA BEBIS JAG DÖR!!! FY FAN VAD SÖT!!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: