Risker är en del av chanserna man får, chanser är en del av riskerna man får ta

Jag såg på film! Helt ensam! Är man inte världens bästa då? Eh jo!
Ska in i duschen och duscha (no shit Sherlock) lite så jag blir en ny människa, sen ska jag kolla om jag kan fokusera på att plugga lite matte. Har redan gjort en läxa, men kan knappt koncentrera mig. Har ingen aning om varför. Blandade känslor som man får när man har för mycket hormoner? Neeeee! Tror jag bara inte satt igång hjärnan idag. Det är ju trots allt söndag.
Fullbokat HELA veckan. Hur ska detta gå? Viktig_chey!
Ser fram emot imorgon, men ändå inte. Imorgon blir det blandade känslor. Usch... Men har jag överlevt tidigare så klarar jag av morgondagen, inte sant? Jag klarar av allt, för allt blir bra till slut. Live it, love it!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: