Myspys

När jag och Lina kom hem från Taco Bar så chillade vi ett tag, och sedan drog vi ut igen, och fikade. Hehe. Hej fetton. Jag var typ inte ens hungrig, så kände mig äckligt mätt efteråt... Typiskt mig. Varför gör jag så? Ska sluta äta helt och hållet så jag slipper..... För jag kan typ inte äta med måtta? Antingen så äter jag inget alls, eller så äter jag gal1 mycket. Vad är det för fel på mig? Nåja, snart börjar Solsidan. Har längtat hela veckan, whoop whoop. I veckan ska jag och Lina försöka fixa jobb på hennes praktik, wiho. Sedan ska jag köpa mig ett nytt gymkort så att jag och Jade kan börja träna igen. Åh så skönt! Nu ska jag dricka upp min cola och sen röra mig mot TVn... PoK


Bild från skolavslutningen förra året.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: