Knaz

Shit vad jag är mätt. Käka precis tacos. As gott, men var inte ens hungrig... Fy nu mår jag illa. Men men, ska inte klaga. Min navelpiercing har fuckat upp sig, vilket jag märkte idag efter att jag hade duschat. Vet inte om det hände då eller om det har vart så under en längre tid? Huden över hålet har i alla fall försvunnit på något konstigt vis. Min kropp har stött ut piercingen typ. Vet inte men det heter typ så haha. Så jag var tvungen att ta av mitt navelsmycke och nu ser det fult ut eftersom att det ser ut som att jag har ett hål fast ändå inte. Och det känns så naket utan smycket... Jävla skit. Tänker inte ta om hålet heller, vill inte riskera att samma sak händer igen. Men jag kommer dö utan min piercing... Åh stackars mig. Buhu, buhu, buhu. Får väl försöka vänja mig.
Haha, har videos från igår när vi lägger oss halvnakna i snön. Fyfan. Jag hade i alla fall byxor på mig men Lina hade bara underkläder, och Erik hade badbrallor haha. Fyfan vad kallt det var. Funtar på att lägga upp klippen, men vet inte om jag ska göra det hehe. De kanske, men bara kanske, kommer upp sen. We'll see...

Skev brud



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: