Hello little boys, little toys

Haha igår säger jag bara... Vet inte riktigt vart jag ska börja.
Dagen började med att jag mådde piss. Arg, ledsen, besviken. Sen kommer det två bilar och ska hämta mig. Sur som jag är sätter jag mig i den bilen som har tre random killar och Babak i sig. I andra bilen sitter Gurra och Albin. Vi åker hem till Babak och jag blir lite gladare. Vi försöker kolla på film men det gick inte. Stackars mig, omringad av killar, HAHA love it BIG time (pappa, om du läser det här så blunda vid resten)! Sen åkte alla, förutom jag och Babak, iväg. Vi åt lite och Babak lagade min dator och rensade den från all jävla skit som var på den. Sen åkte vi, och håll i er för den här bilresan är lång och den mest fuckade resa någonsin!
Sätter mig med dom tre random killarna och Babak igen. Var lite gladare då. Men sa inte så himla mycket. Vi åkte till Frihamnen för att busa lite, sladdade runt med bilarna lite och då satte jag mig där fram. Då så började jag med att sätta på lite partylåtar! Vi åker in till Centralen för att hämta Michel. Apan var också där och hade massa vänner med sig och vi alla åkte till Donken, där lärde jag känna alla lite bättre. Det bestod av Danne vid ratten, Matte var Dannes bror och sen en till Danne. Och alltid när folk ringde till dom sa dom alltid: Det är jag, några killar plus Jade. Haha, ja! Jag är kanske inte tillräckligt med man.
Värsta novellen det här blev nu. Men det är inte slut än.
Apan åker med sina vänner hem. Jag sitter i samma partybil medan vi åker mot Ikea. Där börjar den verkliga partybilen! Jag blir riktigt förbannad för att ett svin bara inte kan låta mig leva mitt liv ifred så jag skriker ut låten "Fuck you" och Matte hängde också med i låten och jag skrek ut all min ilska. Då började vi alla skrika i bilen, Vet inte riktigt hur och var och när Babak bytte bil, men han pallade helt enkelt inte trycket... Vi hämtade Apan för han hade kört in i ett dike, HAHAHAH! Min röst försvann. Vi åkte till Falafel kungen och runt sex åkte vi alla hem! HUR NAJS SOM HELST!
Lite låtar som spelades under kvällen:
Gubben i lådan, Värdelös, Fuck You, Loca, Ismens ALLA låtar, Het, Hultsfredsfestivalen, Pojkarna som busar, Are you gonna be my girl?, och många fler! Fan vad kul vi hade!
MÅSTE göras igen innan lovet är slut!
Over and out!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: