En till lista hehe.

Tonåren
Hur gammal är du? 16 barre.
Har du det bra hemma? Inte direkt.
Har du bra självförtroende? Ibland, ibland inte.
Kan du lita på dig själv? Ja, det tror jag?
Hur tycker du att ditt liv är? Upp & ner.

Vill du ändra på något i ditt liv? OM jag vill.

Är du nöjd med din kropp? Sådär
Något du vill ändra med din kropp? Flera saker.


Kärleken
Har du någon kille/tjej? Nej.
Vill du ha kille/tjej? Ibland...
Gillar du någon nu? Nej det tror jag inte.
Trivs du tillsammans med någon kille/tjej? Men va?
Gillar du långa eller korta förhållanden mest? Långa.

Vänner
Har du bra vänner? Mina vänner är världens bästa.
Du tycker om att va med dina vänner? Älskar att vara med mina vänner.
Har du många vänner? Jag har många ytliga, några nära.

Vad är bäst tycker du, med få bra vänner, eller med många som man inte kan lita till hundra? Få bra vänner.

Mogenhet

Har många sagt att du är mogen för din ålder? Många vuxna har sagt det.
Har många sagt att du ser äldre ut än vad du är? Ohja.
Har du fått höfter? HAHAHA
Tycker du mer om att vara på stan än att vara med kompisar hemma och "leka"? HAHA ASSÅ VA?
Du älskar att shoppa? Klart.

Nöjd med
[x] Ögon
[/] Näsa
[x] Händer 
[x] Fingrar
[ ] Naglar
[x] Ögonfransar
[x] Läppar
[ ] Öron
[/] Ögonbryn
[/] Ben
[/] Ansikte
[ ] Hy
[ ] Lår
[x] Hår

[/] Röst
[ ] Fötter
[ ] Rygg
[x] Armar
[x] Rumpa
[x] Mage
[/] Helheten



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: