ÄCKELHOSTA PALLAR INTE MER

Kul att jag har fixat mig & allt och sen inser att jag är alldeles för sjuk för att kunna gå ut... Kul. Fan vad onödigt..... Jag känner mig så du mot Marina också.. Varje gång vi har bestämt att vi ska ses så har något kommit i vägen. Hon måste ju tro att jag typ hittar på ursäkter för att inte kunna träffa henne? För det skulle jag ha trott ifall jag var hon... Men så är det ju verkligen inte? Jag kan inte rå för att jag är sjuk fan cp skit korv apa. Nu ska jag ligga i min säng och hosta ut inälvor och tycka synd om mig själv. Fuck det här.


Både jag och Lina försöker sluta röka.
Vi hade en liten diskussion om detta på fb-
chatten. Slutade med att jag börja snacka om
Absolut Vodka. Jag har fan grova problem...


lina
PUBLICERAT: 2011-01-05, 21:11:51

HAHAHAHA ALKHOLIST JAVISST!


Ada
PUBLICERAT: 2011-01-06, 03:01:57 | URL: http://letthegoodtimesroll.se

HAHAHAHAHA, DET VET DU!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: