747

Har legat i min säng och lyssnat på Kent i typ 1 timme. Ganska skönt, men lite deppmode på det vaaa. Träffade Christopher vid Donken, och sen kom Johan och Henke och joinade oss. Sen drog jag och grapparna till vår gamla skola (Mariaskolan). Kändes så sjukt konstigt. Hade inte vart där sen vi slutade, och det var ju runt ett halvår sen. Det var i alla fall kuuul att träffa 95orna och lite lärare osv. Träffade Bettan också, åh vad jag saknat henne. Vi bestämde att vi ska ses och prata någon dag. Känns bra. Bettan alltså, världens finaste människa. Sen så kom Julia dit och vi drog till Zinken, satte oss på läktaren och snackade lite skit. Satt där i typ 1 timma? Så sen när vi skulle hem hade jag ingen känsel i mina ben, fötter & fejja. Ändå så valde jag att gå hem istället för att ta bussen. Vilken krigare man är. När jag kom hem käkade jag tacos och chillade lite med papi. Egentligen måste jag typ plugga nu men jag orkar verkligen inte. Ska fortsätta dega i min säng & lyssna på musik. Men inte Kent. Det räcker fan...


True story.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: