7 januari

Sjukt vad tiden går snabbt.. på måndag är det redan skola, fast jag orkar inte tänka på det, orkar inte med allt sådant. Dock ska jag försöka koncentrera mig på skolan så jag inte hamnar efter och allt kommer gå dåligt. Plugga är iallafall något jag kommer börja göra.
Jag måste även sluta med allt godis och all läsk för jag börjar verkligen märka att kroppen ändras (vikten med) helt sjukt..
Så vad gjorde jag igår? Jag åkte hem till Oskar och så lagade vi wok, as gott!!! hihi sen kollade vi på film tillsammans med Martin vi såg MadHouse, de är en skräckfilm men den var inte så läskig, mest obehaglig och udda sen kollade vi på en annan film som jag inte kommer ihåg vad den heter men de skulle vara en komedi tror jag men humorn var ju sjukt torr haha
Jag är hemma nu iallafall och sitter och äter morötter/gurka med dip.
Oskar kommer hit ikväll så ska vi mysa lite hihi
Bild från andra dagen i gymnasiet



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: