To live without Hope is to Cease to live

Jag har inte lust att skriva egentligen, mår inte prima just idag. Längtar tills imorgon för då är det en ny dag. Jag vet inte vad jag ska skriva riktigt, känns inte som att jag har något intressant att skriva idag. Ville bara ha någon att prata med så jag vände mig till bloggen. Hahaha! Populär chey! Nu ska jag gå och göra något vettigt med min dag.
Jag förstod först inte varför du stannade, sen slog det mig. Du har dina anledningar och jag har mina, det som gör mig sorgsen är att du och jag stannar inte av samma anledning.
Det är precis dagar som den här som jag önskar att du stannade hos mig. Jag saknar dig morfar.
Knas, fördomar och romantik. Allting i en krämig, härlig smörja.
PoK



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: