You don't like me, you just want my attention

Chacha bloggen!
Helt konstig dag igår, fixade datorn hemma hos mamma med babak, sen mötte jag upp Christin för vi skulle båda jobba men ville äta lite först. Vid Centralen mötte jag upp Lina och gav sakerna till henne som hon hade lagt i min väska i fredags på festen. Niz. Jobbade hela kvällen och usch vad konstigt folk det alltid ska vara ute, men jag klarade mig bra.
Idag ska jag hämta hundarna från mormor med mamma, sen ska jag kötta galet på gymmet med Ada. Det är niz.
Trodde jag skulle ha träningsvärk i benen efter att jag gick upp och ner för så många trappor hela tiden igår... Aya, det betyder väl att jag har starka ben eller något. YÄYÄ. Nu kom mamma hem så då var det dags att hämta helan och halvan. Mina bebisar.
PoK
Gårdagens utefitta, YÄYÄ!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: