Music is the best means we have of digesting time

Big Brother igår... HAHA! Nej asså det är så himla kul, har hittat massvis av snack om dom.
Sanna som är med är tydligen en tjej som viker ut sig. Förvånade mig inte när jag såg henne. MEN hon har artistnamnet Jane och man kan tydligen hyra henne. Hon har även försökt ta livet av sig med koffein piller för 4-5 år sen. Klicka här om ni vill se lite mer.
Mer mumsigt finns inte än förutom det alla vet redan, och jag hoppas att Vanessa inte säger något om att hon egentligen är en kille fören hon legat med någon. HAHAH! Klockers!
Sitter redan och bara väntar på att Big Brother ska börja!
Här kommer lite bilder från fredagen.
Har du ett par blåa string? - Vet faktiskt inte...
Vem var den senaste du pussade? - Ärligt talat, ingen aning, pussas oftast mina närmaste tjejkompisar på munnen när jag hälsar.
Hur många killars telefon nummer har du inlagt i din mobil? - Jag hade inte tänkt att räkna?
Gillar du någon? - Ja
Vem isånafall? - Du menar vilka?
Vad gjorde du i natt? - Drömde vackra drömmar om hästar som svävade på rosa moln
Vad gör du innan du ska sova? - Ligger i sängen?
Kan du prata med din mamma om allt? - Nej
Hade du berättat för dina föräldrar om du vore gravid? - Ja
Har du varit gravid? - Inte vad jag vet
Hade du blivit glad om din flickvän/pojkvän fria till dig? - Om vi hade varit tillsammans länge och allt var jättebra så spelar det ingen roll hur ung man är, så ja, jag hade börjat gråta...
Choklad eller glass? - CHOKLAD!
Push up eller t-shirt bh? - PUSH UP! Mer tuttar till världen!
String eller hipsters? - String och hipsters
Stövlar eller gymnastikskor? - Stövlar.
Kjol/klänning eller jeans? - Svårt val.

Tio saker om ditt liv:
Har du någonsin varit kär? - Ja.
Tror du på kärlek? - Olycklig kärlek, ja
Varför tog ditt förhållande slut sist? - För att han var ett svin, som vanligt!
Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - Ja
Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - Dom säger det
Har du någonsin blivit kär i din bästavän? - Nej
Har du någonsin älskat någon utan att berätta det för honom/henne? - Älskat ner, men gillat ja.
Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - Ja
Har du någon gång haft en hemlig beundrare? - Inte vet väl jag, inte om man är hemlig?

Antingen eller:
Kärlek eller pengar? - Pengar är kärlek.
Vin eller öl? - Vin.
Dag eller natt? - Natt.
One night stand eller förhållande? - Förhållande.
Tv eller internet? - Internet.
Pepsi eller cola? - Cola.
Vild fest eller romantisk hemma kväll? - Fest på fredag, romantisk hemma kväll på lördag.
Telefonkontakt eller face to face?- Face to face.

Har du någonsin:
Har du någonsin blivit upptäckt när du smitit ut? - Ja
Har du någonsin velat ta livet av dig? - Nej, jag har bara inte velat leva
Har du någonsin gjort något du ångrar? - Önskar att jag gjorde vissa saker annorlunda
Har du någonsin gjort slut? - Varje gång
Har du någonsin tagit slut på en hel tårta? - Ja
Har du någonsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - OM jag har
Har du någonsin gått på bio ensam? - HAHA nej.

Känslor:
Saknar du någon just nu? - Ja
Är du glad? - Ja
Är du fundersam? - Alltid
Är du uttråkad? - Ganska


Johanna
PUBLICERAT: 2011-02-22, 20:31:04 | URL: http://johannalicious.blogg.se/

Jag skriver om sex, kärlek, tankar och tips. Ta en titt! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: