Hey

Oj, det var längesen jag bloggade haha. Har helt enkelt inte haft tid. Mycket i skolan just nu. Och lite annat... Eheh. Igår åkte vi skidor i Hammarbybacken med typ halva skolan. Gick inte alls bra... Jag fick för mig att störta ner för backen. Hur tänkte jag? Varför inte bara köra slalom? Typiskt mig. Ramlade typ 10 ggr och nu snackar flera i min klass om det... "Hörde att du var bra på skidor" -.- suck.

Orkar inte att jag stod i köket med morgonrock och blött hår, och helt plötsligt så kommer det in 2 snubbar som ska fixa ena vårt badrum. Hallå, varför blev inte jag förvarnad?! Lite pinsamt liksom. Trevliga var de i alla fall. Niz. Och innan det hände, så försökte jag ta mig en powernap. Men nejnej, då ska några snubbar borra i grannens golv/vårt tak. Inte min dag idag. Nu har de i och för sig slutat borra, så kanske ska försöka sova igen? Är så sjukt trött. PoK


Jete söta cheyrrr



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: