TRÅK

10 FAVORITER

Färg:
Har många.
Mat: Sushi.
Band: Oj vad svårt...
Film: Omöjligt att svara på?
Bok: Nej tack.
Sport: Fotboll.
Årstid: Sommar/vår.
Veckodag: Fredag.
Glassmak: Piggelin hihi.
Tid på dygnet: Natt.

9 FÖR TILLFÄLLET

Humör: Trött & glad.
Smak: Va?
Kläder: Rosa tröja och svarta byxor.
Bakgrund: What?
Nagellack: Blått.
Tid: 18.48
Omgivning: Säng, bord, fönster, garderob, osv...
Irritationsobjekt: Talet som man ska hålla i skolan imorgon.

6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina bästa vänner:
Dejtar inte.
Brutit mot lagen: Ja.
Blivit arresterad: Nej det tror jag inte.
Badat naken: Yessir.
Varit med på TV: Inte vad jag kommer ihåg.
Kysst någon du inte känner: Ja.

3 PERSONER

Du kan berätta allt för:
Mina närmsta.
Du tycker om: Alla mina underbara vänner.
Du inte gillar: Många.

2 VAL
Kaffe eller te:
Te.
Vår eller höst: Vår.

1 ÖNSKAN: Tänker jag inte skriva här.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: