Party like there's no tomorrow

Heeeeeelt slut! Gick i skolan, hade prov, sen dirren till jobbet. Har köpt lite allahjärtansdag presenter nu, har fortfarande några kvar, men fan vad jag inte har råd. Ska skita ut en ferarri eller leva på mamma månaden ut. Eller inte leva alls...
Gick hur bra som helst på provet, det kändes så i alla fall, sen gick det SKIT bra på jobbet idag. Vi har en kampanj att man ska sälja korvmeny för billigare pris, vårat mål per dag är 24 stycken, jag sålde 31 stycken på fem timmar. Är inte det grymt? Jag ÄR bäst. Vem kan säga mig när jag står där oskuldsfullt med mina vackra ögon och ler? Jag hade köpt en korv direkt om jag hade varit någon annan som köpte korv av mig.
Ska spela lite The sims och dö lite. HELT slut. Usch. PoK.
Jag vill ha sommar, jag vill bli brun, jag vill ha killar i bar överkropp med massvis av muskler, jag vill ta på dom. Ge mig.


sofia axinder
PUBLICERAT: 2011-02-11, 15:27:57 | URL: http://axinder.blogg.se/

roligt!



skönt med fredag, ellerhur?


sofia axinder
PUBLICERAT: 2011-02-11, 15:36:37 | URL: http://axinder.blogg.se/

let's dance tror jag det blir ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: