Let us live for the beauty of our own reality

Jag tycker om hur du gör saker på, hur du skrattar åt allt, hur du tror att du är smart, hur du ska vara jobbig, hur du ler, hur du är, hur du har ditt hår, hur du är mot mig, hur envis du är. Det jag försöker komma fram till är att du har dina brister, du har saker som andra kanske skulle störa sig på, men jag tycker om allt det där, för det är bara du som gör det som du gör det på. Du kompleterar dig själv, och är bara en helt fantastisk vän.
(Utöver allt det som är skrivet vet du vad jag mer tycker om.)
Jag tycker om dig precis som du är och hoppas att du aldrig ändrar på dig oavsett om vi är vänner eller inte (för jag förstår inte riktigt hur du orkar med mig efter allt och att du ens stannar) för du är en vacker person. Ibland önskar jag att jag inte var som jag var, då hade situationen varit lite lättare.


sofia axinder
PUBLICERAT: 2011-02-11, 13:43:32 | URL: http://axinder.blogg.se/

Hej vilken fin blogg du har, och intressant är den också! ska vi följa varandra som läsare och på bloglovin? :)


sofia axinder
PUBLICERAT: 2011-02-11, 14:54:10 | URL: http://axinder.blogg.se/

okej, men då kan vi väl bara följa varandra som läsare? :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: