Is solace anywhere more comforting than that in the arms of a sister

Förlåt. Har inte skrivit på länge, mestadels för att jag är trött och bara allmänt seg. Tänkte att jag skulle fylla på lite, kommer bara bli massa mummel för jag vet inte ens själv vad jag tänker, mestadels för att jag är arg på mig själv. Jag vill alltid ha något jag aldrig kommer få, det är mänskligt, men varför ska det vara så? Är det nödvändigt? Jag antar att det bara ska vara så för att göra allt lite jobbigare, och allt snäppet svårare. Men man lär sig av sina misstag, och framförallt av andras. Jag borde sova, men vem fan bryr sig. Cp arg är jag på mig själv så jag ska slå mig medvetslös tills jag somnar, nej... Jag har för mycket respekt för mig själv för att ens kunna göra illa mig med flit. Du är det finaste du har, glöm inte det.
Emo-Jade är över och ut. Man lever bara en gång, tackar fan för det.
Bara för dig.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: