Ingen kärlek är mer äkta än kärleken till mat

Fest igår! WOOPWOOP! Hade sjukt kul. Dansade gal1 och idag har jag ont i benen... Såg ju nästan ut som Shakira ett tag. Eller...?
Sov hos Sanna som är Linas kompis. Kom ju inte från Huddinge så hade inte så mycket val. Mysigt var det i alla fall hehe. Ikväll jobbar jag, SÅÅÅÅÅ INTE TAGGADDDD! Palla. Sitta ute i kylan och döööö... Nu ska jag dö lite till.
Och för er som inte visste så är jag gift. Nice!
Tio fakta
1. Hemstad/ort - Stockholm
2. Hårfärg - Egentligen blond, men brunett just nu
3. Längd - 1.68
4. Frisyr - Toffs
5. Ögonfärg - Jade gröna
6. Skostorlek - 39
7. Humör - Sleten chey
8. Orientering - Alltid!
9. Civilstatus - Jag är gift...
10. Vänster eller högerhänt - Höger


Tio saker om ditt liv
1. Har du nånsin varit kär? - Ja
2. Tror du på kärlek? - På sätt och vis
3. Varför tog ditt senaste förhållande slut? - För att killar är cp
4 . Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - Ja
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - Dom säger det, men tror inte att dom hade ett hjärta från början
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? - Nej
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? - Älskat nej... Men tyckt om väldigt mycket och inte sagt något, ja.
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - Japp
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? - Jag?! HAHAHA skulle aldrig hända
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Nej

Tio saker; Det där eller det här
1. Kärlek eller pengar? - Båda
2. Vin eller öl? - Vin
3. Dag eller natt? - Natt
4. One night stand eller förhållande? - Förhållande
5. Tv eller internet? - Internet
6. Pepsi eller cola? - Cola
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll? - Vild fest och nästa dag ha en romantisk hemmakväll
8. Färgfoto eller svart och vita? - Båda
9. Telefonkontakt eller face to face? - Face to face
10. Bilddagboken eller myspace? - FACEBOOOOOK!

Tio "Har du nånsin"
1. Har du nånsin blivit upptäckt när du smitet ut? - Hahaha ja, förlåt mamma
2. Har du nånsin viljat ta livet av dig? - Nej, men jag har inte veljat leva
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? - Nja, men jag önskar att jag gjort vissa saker annorlunda
4. Har du hoppat bungy jump? - Nej
5. Har du nånsin gjort slut? - Varje gång
6. Har du nånsin ätit en hel tårta? HAHAH ja...
7. Har du nånsin önskat någon att göra sig riktigt illa? - Japp
8. Har du nånsin gått på bio ensam? - Nej
9. Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? - Ja
10. Har du nånsin tyckt att världen suger? - Världen suger ju?

Tio ''just nu'':
1. Saknar du någon just nu? - Ja
2. Är du glad? - Jora
3. Är du fundersam? - Alltid
4. Är du uttråkad? - Lite
5. Är du tysk? - Ibland
7. Är du italienare? - Inte lika ofta
8. Är du fransk? - Ja faktiskt
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta? - Har aldrig varit
10. Gillar du någon just nu? - Jag gillar alla, oftast



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: