You're one fake bitch!

Ätit som fasen idag. Helt otroligt. Folk tyckte att det såg ut som att jag har gått ner i vikt innan jag åkte hit, när jag kommer hem så lovar jag att min rumpa kommer vara dubbelt så stor! Usch!
Helt trött i ögonen, blir sjukt trött efter jag ätit, förstår ni om jag ätit hela tiden, hur trött jag är då? AMAGAD JAG DÖR!
Min sjuåriga kusin sitter och spelar alla mina spel på min mobil. På min tid fanns det bara Snake, känner mig så otroligt gammal när han vrider huvudet på sned och frågar mig vad Snake är. Snake är typ världens bästa spel. Jag vill inte bli gammal! Jag vill vara sexton och bara sexton! Jag vill inte fylla år, jag vill inte bli gammal, jag vill bara vara tonåring och bortskämd, odräglig, bitchig och allt dedär man får vara i min ålder! Ånghézt!
Nej nu ska jag pussa på min kusin, som förövrigt är otroligt smart för att vara sju år gammal. Han har otroligt stort ordförråd, jag blir ju typ rädd. Han använder IRONI! WTF!? Jag visste inte vad ironi var fören förra året!! Eller ja... Ni fattar.
Nu ska jag gå och dränka mig i min farbrors pool. Hasta la vista!
Madeleine (Vincents mamma), Vincent (min kusin), jag och Michel (min farbror).
- Sleep all day, party all night, never grow old, never die.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: