Sjukling

Jahapp. Feber nurå! Inte lika trevligt...
Får alltid feber tre gånger per år. Sommaren, hösten och vintern. Sjukt, jag vet, men det bara är så.
Jag kan inte somna. Spelar ingen roll. Det gör för ont i halsen, det dunkar för mycket i kroppen och jag vet att om jag lägger mig och sover så kommer jag drömma onda drömmar. Jag vill inte det! Så jag ska nog dricka ett glas vatten till sen så ska jag nog hoppa in i duschen. Igen.
Jag orkar inte!!! Hatar feber! DÖ! Vem ska ta hand om mig lixåååm?!
Ada lilla, du börjar åtta imorgon och slutar klockan fem... Men jag ska lägga upp en låt som får dig att tagga till. Dö inte utan mig nu!
Anteckna och ta papper till mig tack! Kanske kan äta med dig imorgon eftersom att jag inte tror att någon kommer att ta hand om mig...
- You can't say happines without penis.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: