Happy.

Nu är jag glad igen, hehe. Mår lite bättre plus att jag har fått ordning på lite saker nu, yeeey. Har dock inte fått ordning på kläderna jag köpte i New York... Har inte packat upp dem ännu. Eller jag har tagit ut lite kläder men resten ligger i en slarvig hög i min lilla resväska. Får inte plats med kläderna i garderoben så jag måste köpa en ny, hehe. Eller vi funderar på att göra om förrådet (ett litet rum där vi förvarar saker, vi kallar rummet för "förrådet") till en walk-in-closet-liknande grej. Typ. Just nu hänger det redan ca 5 tröjor på varje galge i min garderob... Haha snacka om lite plats, mycket kläder. Jaja, kläderna får väl ligga kvar i resväskan och skrynkla ihop sig tills jag har löst detta problem. Nu ska jag städa lite och sedan sätta på en rulle eftersom att jag inte kan kolla på Gossip Girl längre... Har sett på för många avsnitt gratis så jag måste betala om jag vill se på fler hehe... Väntar man ett dygn så går att kolla igen så jag tänker vänta. Snål tjej. Jaja. Pusshej leverpastej.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: