Haha, Jade <3

Till Jade: I SURVIVED!!! Det var ganska jobbigt utan dig om jag ska vara ärlig, men jag klarade det. Duktigt va? Hihihi. Vem är den där feber och vad vill han med min prinsessa?! Buh. Vi antecknade lite på turismen och lite på idrotten så du kan skriva av mina anteckningar sen. Yey! Och jag skrev in oss på vecka 39, den där idrottsgrejen. Vi kommer vara andra gruppen som leder, det är tre st per lektion. Tänkte att vi kunde vara mittpunkten liksom, hä hä. Sen så gjorde Alma klart marknadsundersökningen till vårt företag och jag gjorde en framsida till vår affärsplan. :)

Happ. Annars då? Äckligt seg dag. Hade Småföretagande B och Turism A, sedan 4 timmars rast.... Jag och Alma gick till Espresso House och åt frukost/lunch(?) och sedan drog vi till Hornstull och solade hehe... Sen hade vi idrott, teori.. Hata. Pratade lite om olika träningsmetoder, hälsoeffekter osv. Kul. Efter skolan drog jag, Angelica och Rana till Ringen. Vi kollade kläder och smycken, niz! Jag köpte två ringar och Angelica köpte ett iPhone-skal. Helt ok. Rana har bjudit oss på ett arabiskt bröllop btw. Jag är fan rädd. Jag har inte ens varit på ett normalt bröllop höll jag på att säga (hahaha...) Nej men, jag har aldrig varit på ett bröllop. Och vad fan är ett arabiskt bröllop?? Jag är vettskrämd. Måste hitta något att ha på mig också. Måste man ha något speciellt på sig på ett arabiskt bröllop? Nej, seriöst. Panik. Nu ska jag googla på "arabiskt bröllop".....


Peddoblicken.....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: