Fucking perfection!

Aloha mina barn. Och vuxna.
Första riktiga skoldagen och gissa vem som försov sig? Jo jag. Och Ada, haha! Fail! Hade bara två lektioner och den andra gick vi på. Ehe.
Fikade med Sofie efter skolan och det var mysigt som vanligt, vi pratade om allt och jag visade alla mess jag fått från en otrevlig person och då så sa hon att jag kunde få låna hennes mamma, vilket lär behövas.
Så jävla rätt det Gossip Pagge skrev. Bara folk med rubbningar som inte förstår.
Återigen, har chillat resten av dagen med Ada och vi har träffat massa folk och fikat lite till, varit på Snaps och nu är jag äntligen hemma, nyduschad och omsvept av min gosiga handduk. Ska spela lite spel på mobilen, sen så blir det bums i säng!
- I do not pick the wrong guys, they pick me.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: